n° visites: 130763   |    |  Avís legal

RELACIONS INSTITUCIONALS

• Membre de la Federaciò de Cooperatives de Catalunya

• Membre fundador de la Coordinadora d’ Escoles Bressol de Catalunya.

• Revista Infància de l’Associaciò de mestres de Rosa Sensat.

PUBLICACIONS

L’any 2009, s’ha publicat el CD “QUITXALLA CANTA” que conta les cançons mes usuals que es canten durant el curs a l’escola.

La gravació es va fer sota la direcció técnica de l’Oriol Bargalló y la coordinació pedagógica de la Neus Codina. Els músics i les veus són les mestres, pares i mares de l’escola.

Músics: Piano: Anna Oliva i Mónica Alarcón; Flauta: Marco Domenichetti; Violí: Begoña Perez i Mónica Rico; Guitarra i Banjo: Oriol bargalló; Prcusions: Juan Carlos Linares. Veus: Imma Hernández, Neus Codina, Montse Diez, Marina Benedicto, Rosa M. Moreno, Anabel Fernández, Sandra Urquia, Montse Delgado i Oriol Bargalló.